Hype!

Imorgon bär det av till Uppsala för kontraktiskrivning! Vilket innebär att denna dag har bestått av hype. Jag har bland annat spenderat en hel del tid med att skapa värdens mest episka karta över området runt mitt blivande hem - innehållandes bland annat två McDonalds, en Max, en Burgerking, fem pizzerior, ett par konditori, en kebabbar, bankomater, några Ica, några konsum, parker, skolan, centralstation och mitt rum. Imorgon följer i alla fall kameran med, så att jag förhoppningsvis kan visa hur rummet ser ut. :D

I övrigt har det varit rätt lugnt. Dagens tidning var dålig, så jag lagade den lite med små tillägg på varje uppslag. Mamma bad om hjälp lite nu och då, och jag var noggrann med att visa mitt missnöje, förstås.
   Mamma: - Anna sparkade mig!
   Pappa: - Jaa.
   Mamma: - Hårt!
   Pappa: - Bra, då slipper jag.
   Det var faktiskt inte med flit. Så mycket. :3

Nu är det läggdags för mig, imorgon ska jag upp tidigt - och åka till Uppsala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0