En solig dag på stran... haha, nej.

Hej bloggen! Idag har jag på mig en minst 5 år gammal röd t-shirt från intersport och svarta mjukisar samt inga strumpor på mig! ... Klädblogg kanske inte är min grej. Trots att jag är blond. Men varje gång någon på sin videoblogg berättar vad de har på sig, samtidsigt vi faktiskt SER vad de har på sig känner jag ett omåttligt intresse växa inom mig.

Den här tjejen är som en inspirationskälla för oss alla: http://www.youtube.com/watch?v=tBMQbiRXGJ4 Jag känner att jag har mycket att leva upp till om jag ska fortsätta blogga, men tills vidare fortsätter jag ändå.

På tal om fjortisbloggar, vad är grejen med att stryka över random ord i texten, när det snarare verkar vara saker som ska strykas under / kursiveras / whatever? Är tanken att man ska vara alternativ? Förstår dom inte vad en överstrykning vanligen betyder? Vill de provocera? Är de ute efter mig?

... Var är alla en dag som denna? Och då menar jag inte "Vill någon hitta på något, se på bio eller så?", med det menar jag att ingen är online på msn. En vacker dag som denna ska man sitta vid datorn. Man ska sitta vid datorn!

Jag googlade lite på järnbrist och fann att utöver sömnbrist är koncentrationssvårigheter en vanlig följd. Det vore fruktansvärt trevligt om i alla fall lite av mina koncentrationssvårigheter beror på den, för att stödja denna teori vill jag påpeka att jag inte har något minne av att ha haft lika svårt att koncentrera mig när jag var liten. Om jag verkligen vill övertyga mig själv kan jag också dra mig till minnes att det nog blivit värre de senaste åren. Om jag blir bättre på att fokusera efter lite järn i några veckor blir jag klad, för i ärlighetens namn är det jävligt jobbigt att sitta i 5 timmar med ett arbete som borde ta 30 minuter. (Plus att möjligen så kan det vara så att jag kan vara störande för omgivningen ibland under pluggande kanske.)

När jag har något bättre att skriva om ska jag sluta berätta om hur sjuk jag är. :D

PUZZIZARRR!!!!!!!11111111111111111111kramiz : *

Kommentarer
Postat av: Godheten

Hohoho, videobloggar.

http://www.youtube.com/watch?v=uGVMceDyHPE

Dessa damer kanske inte talar om dem kläder de har på sig. Om jag minns rätt, orkade bara 20 sekunder så är lite smått osäker.



Och järnbrist är rätt populärt här hemma förutom hos mig av någon anledning. Nåja. Glöm inte ta tabletterna så blir du frisk som en nötkärna.



Och nu har jag redan skrivit för mycket.

2009-08-15 @ 17:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0