Serie-dag!

Var inte superproduktiv större delen av dagen idag. Behövde ringa sjukhuset angående blodprov, men annat kom emellan.
Jag var inte jätteproduktiv större delen av dagen idag. Jag behövde ringa sjukhuset angående blodprov, men annat kom emellan.

När jag blev mera produktiv gick jag och handlade. Jag VET att jag tog en kasse, gubben som stod framför MÅSTE ha stulit den. Jag fick ta massor små gratispåsar och bära i händerna i stället...
Sen jag blev lite mera produktiv och kom iväg och handlade. Jag VET att jag tog en kasse, det måste ha varit gubben framför mig i kassan som tog den. Jag fick ta massa små gratispåsar och bära en del i händerna i stället.

Kommentarer
Postat av: Wäk (Wing)

AHAHAHAHAH fler sånna fan. och det kunde inte möjligtvis, eventuellt mot all förmodlan (om planeterna står i linje och så) vara så att du blev väldigt produktiv för att "inte ha tid att ringa doktorn? självklart inte >:3

2009-11-24 @ 09:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0