Yay me!

Guess what! Jag vann auktionen! :D Så det bar iväg till Gottsunda efter skola och några mackor. Jag tyckte att det var en bra idé att gå dit. Det gjorde jag också. Vilket kanske hade varit lättare om kartan från Eniro hade stämmt lite mer med verkligheten. En annan sak som inte är bra är när man inte har namn på kartan är att inte ha en aning om vart man är. Självklart ville jag inte heller fråga om hjälp av någon, men blev brutalt påtvingad hjälp av ett par tanter. Kom fram i vilket fall, betalade och gick hem, ett PS2 och en jävla massa bilspel rikare. ... Well. Åkte buss hem. Det hade gått typ tre timmar sen jag lämnade mitt rum och det regnade, jag var inte jättesugen på promenaden tillbaka.

Hur som helst. Det är helt tillåtet att tipsa om samtliga PS2 spel jag måste köpa. :3

Jag är helt övertygad om att det var något roligt jag hade tänkt skriva. Gnh.

Ajö!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Moahaahaaaa! Då ska du köpa ICO och Shadow of the Colossus + Kingdom Hearts-serien. Släng alla sketna bilspel, och utnyttja ps2ans bakåtkompabilitet och passa på att köra de ff-spel du aldrig har kört. OCH, inte att förglömma, Suikoden-serien är episk. kör 1:an 2:an (<---favoriten) och 5:an har jag hört ska vara bra. PS2 betyder frihet.

2009-10-18 @ 03:37:54
URL: http://attvarafargglad.blogg.se/
Postat av: Godheten

Ratchet & Clank.



Åh, Ratchet & Clank. 1-3.



Jak & Daxter kanske också. Men gillade bara första spelet.

2009-10-18 @ 12:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0