Snäckor

Lång och arbetssam dag, men förvånansvärt roligt! Våra snäckor betedde sig som vi hade räknat med... Tog sig upp ovanför vattenytan vid mörker mer än vid ljus och ännu mer när vi la i krabburar! Bra resultat och skitsnygga diagram... Vad roligt man kan ha med skolarbete ändå. När det faktiskt går bra. :'D

Om jag inte tidigare nämnt det kommer jag alltså tillbaka till Uppsala på söndag! Har lite Internet här (typ, under arbetstid), men räkna inte med att se mig på nätet förrns jag är tillbaka. :3

I övrigt... Så är jag jättetrött och sånt, senaste veckorna har ju varit helt sinnessjuka! Det har gått typ en och en halv vecka, det känns som ett år sen jag flyttade hemifrån! Är väl alla intryck och sånt... Men jag är skitglad och trivs!

Ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0