Tillbaka till ruta ett!

Min lägenhetskompis har nu fått sig en etta - vilket innebär att jag ännu en gång är på egen hand, och att tvåan och trean jag hade på gång är lite mindre intressanta. Men hennes framgångar har tänt hoppets flamma i mig! Har nu skapat en egen annons som lär synas på Blocket nån gång innan kvällens slut. Med officiellt längst annonstext!

I övrigt lämnade jag avföring som det så fint heter på vårdcentralen idag, förhoppningsvis för sista gången på i alla fall ett tag. På tal om det, frukost tar lång tid när man ska äta ett halvkilo pillz med den. Den mest intressanta är helt klart granulat! (  http://www.gpr-guma.pl/images/granulat.jpg ). Bilden visar inte riktigt hur fint guldfärgat det är, dock. Det löser sig inte i vatten och får inte tuggas. Nu har jag dock hittat en teknik som låter mig svälja skiten utan att behöva göra det med minst en liter vatten. :D

Idag har jag haft massa skrivarlust! Så har jag skrivit något? Nepp. Men det kanske blir lite skrivande snart. Jag har så svårt att göra saker jag vill göra när jag är stressad, (liksom jag har svårt att låta bli att göra saker jag vill göra när jag är stressad för att jag faktiskt behöver göra andra saker.) Nu beror stressen på lägenheterna, of course. Jag har blivit erbjuden en visning på tvåa och får eventuellt erbjudande om en trea ikväll, men jag vet inte hur många andra som också får det. I och med att jag lagt upp en annons nu vill jag gärna avvakta lite, samtidigt vet jag att jag inte borde. Unf. Jag har ju heller inte råd med dem längre, men att hitta en inneboende lär inte vara allt för ansträngande, if it comes to that.

Imorse upptäckte jag kaninen Sunes rymningssätt - han klättrar ut. Det ser alltid lika roligt ut. (Dom liksom hoppar upp på gallret, som är ett kompostgaller, sen går dom upp lite som på en stege.)

Ajöss.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Heter fecesprov, sluta ljuga

2009-08-17 @ 19:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0