Random Ranting

Jag kikade lite i gamla blogginlägg precis. I make the wierdest typos! Brukar faktiskt försöka rätta fel innan jag klickar, men jag lyckas missa väldigt skrämmande felskrivningar. XD

Jag vet att följande stycke kommer resultera i flooding av anonyma kommenterare, men jag blir helt paranoid av folk som inte säger vilka de är på bloggen. Vissa är uppenbara, men vi har till exempel denna "John" som skrivit ett par kommentarer. Jag tog tillfället i akt att anklaga Johan idag (han är fortfarande huvudmisstänkt) som dock nekade. I samband med anklagelsen pratade vi om att jag är elak mot Mathilda i bloggen eftersom hon "ändå inte är smart nog att hitta bloggen". Detta resulterade i en kommentar från "m" som säger att det är tur att Mathilda är för dum för att hitta bloggen, eller är hon? Vilket får mig att undra om det är Mathilda som pallrat sig hit eller om det är någon annan som var med i diskussionen idag som jävlas med mig. Waurgh!

Igår var jag uppe lite för sent, vilket resulterade i instant sleep när jag kom hem idag. Sov i tre timmar vilket självklart resulterade i att jag var bra mycket tröttare när jag vaknat igen vid typ halv sju. Var då dessutom tvungen att fixa föda (korv med bröd yay!).

It's quiet here. Almost... TOO quiet... Det jag vill ha sagt är att min rumskompis aldrig är här längre. Undrar om hon tänker ha kvar sitt rum? Vad händer annars? Kommer jag behöva dela bostad med någon odräglig person? Kommer någon börja bo här på riktigt så att- ... Haha, bara för det kom hon och hennes pojkvän in här nu. xD

Jag har budat på ett PS2 på tradera, tiden går ut imorrnbitti. Hoppas. :3

Nu drog dom igen. Kommer jag vara tvungen att dela mitt minimala pentry med någon? Kommer jag behöva städa mera? Kommer en assjysst gamer flytta in så att vi kan spela tilsammans och dela konsoller? Eller kommer det att vara en fotbollskille? (När Zid inte skickar psykedeliska barnprogramsklipp från youtube sätter han skräck i mig på annat sätt. XD)

Mitt knä är trasigt. Jag kanske borde sluta med att alltid trakassera (sitta på, stå på, böja), samma ben.

Tatl spelar betapet! :D Ajö.

Kommentarer
Postat av: Godheten

Så fort jag är klar med Heart of Darkness och när Zid är klar med det så får du faktiskt ta och spela det om du vinner den där maskinen. :>



Betapet var kul för övrigt.

2009-10-16 @ 08:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0