Where's the fire?

Efter en längre tid av brandbilar utanför fick jag motvilligt ta mig utanför dörren för att se vad som hände. Killen i trapphuset sa "Det brinner lite på Svantes bar bara" (Notera att det är lokalen rakt under mitt rum), utanför sa dom att det var lite ventilationsproblem bara. Ingen fara på taket. Sist jag var med om ventilationsproblem krävdes det inte brandbilar, sirener, poliser och blinkande lampor.

Aw geez, way to go breaking my studiero.

Inte för att jag hade någon från början.

Men, åh, en TV4-kille var här! Ni måste titta på nyheterna om mitt hus är med i TV! (Det visas säkert bara lokalt, men ändå.)

See ya, in case I don't catch fire and burn to death.

Kommentarer
Postat av: Viktor

ok

2009-10-21 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0