Morf

>:|

...

>:|

. . .

>:|

Yes, person who logs off without saying anything, I am looking at you. MAY YOU BURN IN HELL! FOR ALL ETERNITY! (Not really. But may you change your horrible, horrible habits.)

Idag fick jag ett nytt nickname, Morf! :D Tatl har aldrig hållit bland icke-Internet-folk, det är för svårt att säga. Men Morf är... vackert. :')

Jag tenta-pluggar. Det går väl sådär. Vill inte bli underkänd. D: ... Mitt chokladberoende är tillbaka. Utbildning är fan inte hälsosamt på något sätt. -_-

Ah yes, dagens kyrkogårdscitat... fast jag hittade det igår.
"En gång slockna alla stjärnor, men de lysa alltid utan skräck."

Finns inte så mycket mer att säga. Förutom att Matilda och Bella gick vilse i staddskogen idag. På många sätt en bedrift, som de kommer att få höra om under en lång, lång tid framöver.

Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Yiep

Du är alltid en Tatl för mig <3

2009-09-22 @ 22:46:22
Postat av: Godheten

Morf... Mors? Kors? Bah, tantl var mycket enklare att komma på. :s



Låter som det är skoj där uppe i vilket fall som helst. :>

2009-09-23 @ 08:03:55
Postat av: Wäk (Wing)

nu är jag skitsen här. men läste igenom loggen på grund av, ja så illa var det, hänsynslöst kronisk brist på bättre aktiviteter. läskigt jag vet. hur det nå än förhåller sig med mitt föga konstruktiva liv är dock inte poängen med denna mycket sena, och efterblivna på mer än ett sätt, kommentar. poängen är inte heller kon eller på ängen, utan den är en fråga: var det inte jag som loggade ut syndigt och utan att hälsa något mer eller mindre artigt innan jag så abrupt avlägsnade mig innan detta högst artistiska inlägg lades?

2009-11-06 @ 09:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0