Produktivitet

Slutade tolv idag, effektiv och produktiv som ni alla vet att jag är, drog jag iväg och tog spruta, köpte skor och köpte mat samt ringde ohyggligt viktiga samtal. Sprutan gick nästan löjligt snabbt och enkelt, hade knappt klivit innanför dörren innan jag blev stucken i armen och vaccinerad. Det gjorde dock lite ondare den här gången. Skor till klänning var inte det minsta roligt att handla. Jag vill inte ha några förbannade höga klackar. XD Hittade ett par efter ett tag dock. Som inte kostade en miljon. När jag handlade mat fick jag en gratis tacosvärmare. Den är mitt allt.

Pluggandet? Urk. Tentan är nästa fredag, och jag har nästan inte läst något. (Någon som är förvånad?) Men, Jesus sade, "Första tentan är bara test. På den får man faila." Så står det skrivet.

Dagens kyrkogårdscitat! "Death is not the end."

Kommentarer
Postat av: Godheten

Åh, en tacovärmare, en sådan borde man ha!



Seriöst.



Låter väldigt spännande.

2009-09-17 @ 16:43:41
Postat av: Anonym

riktigt läskigt att vi vaccinerade oss på samma dag :O

2009-09-17 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0