Tisdag kväll

Briiing. Den satans väckarklockan failar sin snooze-funktion- Kanske är dags att byta batterier. Med hjälp av mobilen (sms och snooze-funktion) kunde jag dock få ihop min livsnödvändiga snooze-tit. Ca 30-40 minuter idag. ...Vilket så klart ledde till att jag var där sista minuten idag igen. Jag som en gång i tiden var så bra på att hålla tiden.

Hihi.

Föreläsningarna tog slut vid 12, och efter en microvärmd rest-lunch i skolan drog jag hem och sedan vidare mot staden för inhandling av livsnödvändiga saker så som morgonrock, tandkräm och regnjacka.

Framåt eftermiddagen var det reccemottagning på gång igen. Jag har haft riktigt jävla kul idag. Vi drog runt som idioter och samlade saker... Vi framförde också ett spex som vi satte ihop igår, jag hoppas verkligen filmen så småningom hamnar på Internet. :'D

Alla små orosmoln som dyker upp med jämna mellanrum (kanske mest för att allt är så ovant, nytt och konstigt), försvinner ett och ett och jag inser att jag mår riktigt bra... Men så är det ju alltid. Jag är helt enkelt... nöjd.

Men visst, humöret svänger en del. Men trots allt, när det är som värst är jag lite småstressad - När det är som bäst känner jag mig riktigt lycklig, för att jag vet att de kommande (minst) tre åren kommer att bli riktigt bra.

Och så känner jag en viss ensamhet. Inte för att jag inte är med människor, jag trivs redan jättemycket med folket här... men det påminner mig ännu mer om alla jag saknar. Människorna som betyder så mycket för mig, jag har inte träffat någon av dem på... visst, en vecka som kortast. Men den här veckan har kännts overkligt mycket längre! Familjen, vännerna från Åtvid (med omnejd), terebifolket... med flera... jag behöver verkligen få träffa några av dem snart!

Men tills dess... ni ska veta att jag mår bra. :'3

(Nu är det (ej påbörjad) packning som gäller, imorrn bitti drar vi till västkusten, klubban, för diverse laborationer! Kommer hem på söndag, men kommer antagligen ha Internet även där borta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0