Flyttbadkräft

Inlägg efter 23:59 idag igen. Ajajaj. Hekt kommit ur 23:59-rutinen såhär över sommarlovet!

Idag har det inte hänt mycket. Eller, det har hänt en del. Jag har packat lite. En hög med saker som ska med framför TV:n, resten av rummet är kaos. Det är det i och för sig för det mesta, men nu är det mer kaos.

Frammåt kvällningen gav jag mig av med Annika till Knutte för bad. Knutte hoppade i sjön först, (dock stod vi alla och frös i blåsten en stund innan), medan jag försökte slänga i Annika. Vår lilla strid slutade med att Annika åkte i strax efter Knutte, och jag en halv sekund efter Annika. Jag gjorde mig beredd på att skrika "KALLT!" och simma mot bryggan, men upptäckte innan jag hade nått till ytan att det inte var särskilt kallt. Lite trist när man hade förberett sig på iskallt vatten i tio minuter. : D

När jag öppnade dörren och åter steg in i mitt hem möttes jag av en skarp lukt. Kräftor! (Det är gott.) Gick in och tittade på de kräftor som fortfarande inte avrättats. Ett av de få djuren (tillsammans med uppsvällda fästingar, nattfjärilar och vårtbitare), som jag tycker är äckliga. Men kräftor är lite coola ändå. Dock är dom mer goda än coola, alltså dödas dom och äts upp. Bwehe.

Imorrn blir det tidig väckning igen för avresa till staden. Lite flytthandling och köp av dator väntar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0