BWARGH!

Drog iväg till farbror doktorn ännu en gång en dag som denna... Eller, jag träffade inte själva farbror doktorn, men en tant som ville ha mera blod. Det är jätteroligt att ge blodprov! Och jag är absolut inte lättroad. Blodtanten verkade inte så intresserad av att lugna patienten, för övrigt...
   Jag: "Sänkan var väl lite hög förra gången, men det kan väl kanske ha med förkylningen att göra?"
   Hon: "Ja men, det var väl snarare blodvärdena som var konstiga med dig? Jag har för mig att det var så."
   Jag: "... Jaha."
   Just nu räknar jag iskallt med att en helt ny sjukdom har muterat fram i mig. Får man döpa den själv, eller gör dom som hittade den det? Mamma föreslog "Wärns syndrom", men jag tycker att det liksom är lite missvisande mot vår familj... För övrigt är avföringsprov en ortevlig sak. Jag vill inte ge några vidare detaljer.

Angående rubriken, så har jag fortfarande ingenstans att bo. Skickar i stor hysteri mail och ringer till allting, men får förstås inga svar... Men jag lägger inte ner i första taget. Harhar.

On the bright side så har jag börjat skriva vidare på A Side of Elements igen, (berättelse med Citia, rollspelskaraktär, i centrum, baserat på rollspel), så de som läser eller vill läsa den får gärna pokea mig så skickar jag...
   ... Jag är bra på att använda komman.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tanten låter som en lönnvampyr.

2009-08-13 @ 23:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0