JAG HAR NÅGONSTANS ATT BO!

La på telefonluren, satt tyst en sekund, ställde mig sedan upp i en segergest med två nävar i luften.

Fick ganska snabbt svar på min jättefina annons/halva uppsats på Blocket och har nu ett rum i dublett vid domkyrkan! Annonsen kan ni fortfarande beskåda, den tar jag bort när kontraktet är skrivet... eventuellt imorgon!

Jag är så satans GLAD! Har mått så dåligt över boendet länge nu, det var massa som släppte nu när det löste sig! Glädjerus! Får flytta in nu i Augusti och kan alltså vara klar med det innan skolan börjar på måndag! Nu börjar jag känna att den där lusten att plugga som jag faktiskt hade förut börjar komma tillbaks!

Man får aldrig ge upp! :'D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Graaattis :D

Rum i dublett, vad innebär det? Är det en tvåa?

2009-08-17 @ 21:05:37
Postat av: Malabi

Awesome! :D

2009-08-17 @ 23:12:53
URL: http://malabi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0