Unf.

Unf. Värdens bästa ord. Det används när någonting är jobbigt. Som uff, fast mer. Unf.

Idag har varit en VILL INTE-dag. Vilket är ganska självförklarande. Jag vill inte göra någonting och tycker att allt är dåligt. Det grundar sig nog inte i något speciellt, det bara är en sån dag. Å andra sidan finns det en hel del saker som skulle kunna vara orsak. Till exempel är jag väldigt mycket inte mentalt förberedd på att börja plugga om... vadå, en vecka? On the other hand så är det inget alternativ att hoppa av NU. I all fall inte för mig. Jag räknar med att jag tar mig igenom saker, även om allt inte är så jävla simpelt och enligt ens egna beräkningar jämt. Jag är bra på att ta mig igenom saker.

Den här bloggen genomgår förändringar, uppenbarligen. (Om inte, tryck på F5.) Det är mycket jag inte har fixat (jag är inte bra på koder), men jag ska göra det sen. Till exempel så ska det inte vara ansträngande att se vad det står, så småningom. :D

Nu vill jag inte skriva mer idag. Unf.

Kommentarer
Postat av: Godheten

Istället blev det mer ansträngande än någonsin att läsa kommentarerna istället. Bäst byte. (y)

2009-08-16 @ 19:12:55
Postat av: Tatl

@ Godis: Meh, jag ska ju fixa det sen. D:<

2009-08-16 @ 19:33:26
Postat av: Simon

Äh, du klarar väll ett år till? :)

2009-08-16 @ 20:25:04
URL: http://sezan.blogg.se/
Postat av: Tatl

@ Simon: Vadå ett år till, jag har ju tre års studier framför mig nu, till att börja med? XD

2009-08-16 @ 21:10:30
URL: http://ht

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0