Where did my energy go?

Vaknade klockan sju imorse (en och en halv timma innan väckarklockan) med ett PING! och började tänka på vad jag ska köpa till alla i julklapp och ungefär allt annat i hela världen som man kan tänka på. Började entusiastiskt planera dagens städning och annat kul.

När klockan ringde var jag inte lika pigg på att rusa upp och göra saker.

Men jag har varit ganska produktiv idag, massa julklappsfix hit och dit. Det får ni inga detaljer om!

Nu har jag precis ätit. Tänkte göra nåt åt pannkakssmeten i kylen, men det var för jobbigt, så det blev att värma quorn-gryta. Tänkte dricka apelsinjuice till det, men då inga rena glas fanns att tillgå fick det bli mjölk, (dricka direkt från paketet ftw). Tänkte ta en gaffel (vem brhöver kniv?) men upptäckte att det inte fanns några rena. Fick bli en tesked i stället. Jag tror att ungkarlslivet klär mig.

Imorgon får jag allt städa klart. Och kanske diska?

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mie

Hej. Wääks mamma här. Vem tusingen har döpt min "bäbis" till Wääk btw? Nåja, jag såg att du varit inne på min blogg. Roligt! Du är så välkommen. Kul att äntligen få en bild av Tatl. Har bara hört ditt namn femhundraelvamiljoner gånger. Du är väldigt duktig på att rita också. Det ser jag på dina fina serier. Ville bara säga hej och tack för besöket hos oss på bloggen!



Mie - Kevins mamma

2009-11-28 @ 22:40:12
URL: http://envanligblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0