Barnamördare!

Idag dissikerade vi pigghajar. Vi som dissikerat förut, även om det bara gäller fisk, vet att lukten är mindre trevlig. Speciellt när det kommer till att sprätta upp inälvor kan man bli... överväldigad. Och är det inte bara en väldigt otrevlig lukt så är det labgruppen mitt emot som lyckats få tag i en höggravid hona, ur vilken ett tiotal bäbis-foster-hajar kejsarsnittas ut. Vi som har ett hjärta (ungefär två personer) fann detta väldigt hemskt, medan resten fann detta väldigt coolt. Lite coolt var det förstås. Det hindrade oss inte från att ge oss på Dennis "Barnamördaren" Sasha så klart, som försvarade sig mot samtliga anklagelser. "Det är inte spädbarnsblod, det är leverfett!"

Idag var jag tvungen att inse att jag skulle svälta ihjäl om jag inte gick och handlade, men innan jag åtog mig denna stora ansträngande uppgift hade en viss Wäk mage att påstå att jag inte skulle kunna handla utan lapp. Självklart hade jag inget annat val än att bevisa honom fel och gav mig alltså av till hemköp utan lapp. Så mycket har jag nog aldrig handlat förut. Detta berodde INTE på att jag öste med mig halva butiken för att jag omöjligt skulle råka glömma något (och därmed förlora), jag behövde bara handla väldigt mycket. Men jag glömde faktiskt ingenting. SA JU ATT JAG KAN HANDLA PÅ KÄNN.

I övrigt? Ingen sovmorgon imorgon (började 10:15 måndag-tisdag, lyckades ändå försova mig i måndags), och i och med att jag inte sover än lär det väl bli en seg dag imorrn... Oh well. (Att erp är fruktansvärt episkt nu underlättar inte direkt pluggandet/koncentrationen för min del, but it's still worth it.)

Spamlyssnar den här låten just nu!

Visste ni att man kan skriva in repeat efter youtube i addressen? Mycket användbart.

Åååååh! Fruktansvärt nämnvärt, med tanke på att jag inte nämnt det här förut! Ett nytt, "riktigt" Nintencom är under konstruktion av Kaerigan. Det är fler än jag som ser fram emot det som attan! :D

Det är nog allt för nu... Natti!

Kommentarer
Postat av: John

Så gött att det går så bra för dig!

2009-10-14 @ 14:55:44
Postat av: Mathilda

shit vad hungrig jag blev nu... på choklad. humf.

2009-10-14 @ 22:38:11
Postat av: Gud

wtf, melty blood :D

2009-10-15 @ 20:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0