En helt ny väääääääääärld

Idag hade min beställning från Sharkrobot (mera spel-tshirts yay!) anlänt, så jag trallade iväg till ett postkontor för att hämta paketen. Efter nogrant sökande på lappen såg jag att posten låg på Sysslomansgatan 17. Jag bor på Sysslomansgatan 12. Jag hade inte en aning om att det fanns nåt sånt där... Jag hade inte en aning om något som fanns överhuvudtaget åt det hållet. Så när jag knallade iväg mot de mindre utforskade områdena av min gata upptäckte jag en hel drös av butiker och liknande som ligger typ en minut från mitt hus. Bland annat den där Ica-affären som fanns med på min epic-map som sedan spårlöst försvann. Inte för att jag nånsin har varit och tittat efter den. (Epic-kartan försvann ju! D:) En något bisarr känsla att stå på en helt obekant plats och fortfarande se hem.

För dom som undrar beställde jag fyra T-shirts (Hey Listen, MM, Eat sleep breath videogames och cuccotease) och en affish (100 Kirbys). Nu väntar jag bara på två andra internetbeställningar. (Ja jag ska sluta överkonsumera. Ja jag vet att jag är fattig student. Ååååh! Igår handlade jag kläder och lakan och bestick och grytunderlägg och... eh, nog om det... Dock var det roligt att jag inte var den enda som inte fattade varför butikerna öppnade en timma försent.)

Idag var jag på stresskurs för andra gången! Fattade att jag faktiskt har en hel del problem som inte bara kommer lösa sig utan som jag faktiskt måste ta tag i. Ska fokusera på två saker tills vidare:
För det första ska jag sova ordentligt. More or less. Datorn ska vara avstängd tio varje vardagskväll.
För det andra ska jag göra mitt bästa för att äta var tredje timma.

Geez, jag hoppas verkligen inte mamma läser det här. Hon har haft rätt om alldeles för mycket. >_>

Det var nog allt för nu... Ajö!


(wäk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0