Födelsedag!

Idag fyllde jag 19! Where to start, where to start... Ah, I know!

Dagens kyrkogårdscitat!

"Himlens hav har inga stränder, bara ljus"

och

"Hand i hand".

Så... vad har jag gjort idag, förrutom att promenera genom kyrkogården? (Retoriska frågor engagerar och drar intresse.)

Well! Jag var i skolan, kom inte SÅ sent. Bestämde att Kay och Matilda inte fick tjäbbla på hela dagen (vilket de klarade förvånansvärt bra) sov inte på skoltid (sov 10,5 timmar inatt >X3), fick en kexchoklad, låg i solen...

När jag kom hem slängde jag ur allt som hade med skolan att göra ur väskan, lade i kudde, DS och apelsinjuiece i väskan, gick till ICA och köpte ckoklad för att sedan sätta mig vid fyrisån för att fira födelsedag. <3 Sen ringde syrran och vi pratade ett bra tag... Jag spelade lite mera DS, sen började det dugga så jag gick hem. Satt vid datorn en stund och gick sedan och köpte kebab strax innan stängning, som jag sedan åt vid fyrisån. Fick sällskap av stjärnor och fladdermöss. :'3

OCH så tänkte jag lite på livet. Idag har jag liksom svävat fram när jag har gått (käften, jag är för fan inte kär), det har varit en sån där underbar dag, en sån där dag när livet är vackert. Jag tänkte på det här året. Kinaresan, studenten, flytten, universitetet... Min livsinställning, Vännerna, Familjen! Det har varit ett väldigt... Viktigt år. Och ett av de bästa åren i mitt liv. Jag har varit lycklig. Och jag tror inte att mina kommande år kommer att bli sämre. ^_^

Det har varit en bra födelsedag. Godnatt med er. <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Massor med kärlek! <3

Snart ses vi.

2009-09-17 @ 23:42:51
URL: http://howlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0