KORGBLOMMOR! MM!

Hah, någon kanske har noterat att jag litegrann lagt ner den dära "with daily updates"-grejen...

Folk verkade inte hinna med att läsa dagligen ändå, so, yeah. Like, totally.

(Jag är RP-skadad. Inblandade vet av vem. XD)

Så! Det har inte hänt så mycket spännande härborta. Jag kommer sent till skolan varje dag, lagar nästintill ätbar mat, är trött och vill sova för det mesta, sätter mig vid datorn i stället och snoozar minst en halvtimma varje morgon. Jag sköter mig finfint med andra ord! ^_^

Börjar känna människorna i klassen tillräckligt väl för att kuna vara psycho och random. Det tycker jag om. :'D

Jag måste göra klart min prestentation av korgblommor innan jag sover. Visste ni att korgblommor (tex solrosor) består av en massa småblommor? Alla bruna bluttar i mitten och varje "kronblad" är en blomma. Visste ni det? Mm?!

Imorgon ska jag hem till Värna för första gången sen flytten. Känns som att det har gått ett halvår sen dess! :O

ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0