Kiss

Ja, jag vet, sinnessjukt med mer än ett blogginlägg per dag (tekniskt sett inte, klockan är efter tolv,) men nu blir det fan i mig extrainsatt blogginlägg. Jag blir så trött.

Varför i helvete har typ alla människor i hela världen fått för sig att urin är jättenyttigt och det absolut renaste man kan tänka sig? Är ni helt jävla tappade bakom ett flöte?

Nu vill jag bara tillägga att jag HAR gjort min research (jag kollade Wikipedia), och mycket riktigt är urin, under normala omständigheter, sterilt. Vad fan betyder ens det? Icke infektionsbildande? Bakteriefritt? Och så innehåller det joner (och joner kan ju absolut inte vara farliga).

Okej, vi kan utgå ifrån att kiss inte är typ, frätande, för det vore jävligt... osmidigt. Men bara för att skiten är sterilt betyder det för i helvete inte att fanskapet inte är farligt. Varför tror du att vi kissar över huvud taget? För att kroppen INTE VILL HA KISSET. Kiss innehåller de GIFTER du sätter i dig (förutom typ tungmetall och den delen av alkoholen som käkar upp levern och hjärnan, men vi lämnar det) och det är fan inte nyttigt med gifter.

Kiss innehåller alltså en jävla massa salt som kroppen inte heller vill ha. Försöker du dricka kisset kommer du alltså bara bli ännu mera uttorkad.

Det kanske är jättenyttigt att kissa på sår eller nåt, fan vet jag, men sluta säga att kiss är "det renaste du kan tänka dig!".

Det renaste jag kan tänka mig är fan i mig dest-vatten och det dör man ju också av att dricka.

Fan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Haha, skulle bara kolla så att du var med (A)

Jag gjorde det där inlägget ganska sent på kvällen & det tog mer tid än jag hade tänkt mig så det blev väl sådär x) Bra att du såg det!

2010-05-06 @ 08:27:43
URL: http://firesparkle.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Mihihi tack så mycket, kul att du tycker det!

Själv är jag fortfarande tveksam.. men kanske borde lyssna på proffsen? Anna föresten kommer du hem nån gång eller?? :o

2010-05-06 @ 17:55:53
URL: http://firesparkle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0