Ridning!

Idag ploppade Annika upp på Facebook med ett litet meddelande om att jag borde hänga med henne och Conny ut och gå. Viss säger jag och hoppar på pappas gamla, för mig alldeles för höga, cykel trots att jag inte direkt har rykte om mig att vara den skickligaste cyklisten i världen. Den höga sadeln tillät mig inte att sitta på från början, första gången jag satte mig på i farten var något smärtsam. I vilket fall kom jag fram till Annika och följande händelser ägde rum!

Jag har inte ridit på flera år. (Och med flera menar jag typ, tio.)



Jag har redan börjat få ordenligt ont i rumpan. Den hade knappt ens hämtat sig sen jag druttade baklänges i Zids ondskefulla trappa.

Senaste dagarnas sol har i alla fall gett resultat! :D


Kommentarer
Postat av: Malabi

Yay, Triforce! :D

2010-05-22 @ 19:43:53
URL: http://malabi.se
Postat av: Knutte

Haha gillar din bildserie, den var rolig =)

2010-05-25 @ 13:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0