Gay

Det hääär har varit en awesome helg för Zid och Wäk kom och hälsade på! Vi hade filmkväll utan film! :'D Alltså, vi spelade olika typer av spel och var ute och gick ibland. Vi spelade (mest Zid) igenom Fahrenheit!

När vi var och tittade på EBC (där jag går nu) såg vi en bil som stod och brummade helt själv på en gård. På vägen tillbaka brummade den FORTFARANDE, så vi var tvugna att kolla så att inte nån försökte kväva sig därinne. Jag SÅG inga slangar, så jag antar att jag hoppas att nån idiot bara lämnade bilen på. Det var i alla fall väldigt läskigt. : |

Nu har jag huvudvärk, yrsel, feber, illamående och hosta. Det var säkert Zid som smittade mig med något. Hävla han. Men det gör inget, för det var jäkligt skoj i helgen! <3

/>

... And that's the end of my story.

Kommentarer
Postat av: Zid

Fahrenheit*



Gay!

2009-11-08 @ 19:59:13
URL: http://www.myspace.com/sounthesia
Postat av: Godheten

Att använda boobies som tags fungerar alltid. (y)

2009-11-08 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0