You can't always get what you want...

Nej, jag kommer inte orka göra serier varje dag för all framtid. Men om dom uppskattas gör jag dom gärna nån gång ibland. >:3


Den första tjejen jag pratar med är Bella, och den andra ska vara Matilda... jag bör nog träna på att rita dem. >X3 På vägen hem letade jag efter mer på Ica. Fick bli Ica's fruktdryck i stället, men det gick bra. (Det var tvunget att vara i kartong.)

Spotify informerade mig om att Julian Casablancas (sångaren i The Strokes) har släppt en egen skiva! Som finns på spotify! Efter lite efterforskning fick jag veta att han ska spela i Stockholm snart! Lycka! Biljetterna var slutsålda. De finns nu på blocket för 1000 kr styck. Mindre glad Tatl. Jag tröstar mig med att jag måste se The Strokes nästa gång de är i Sverige i stället...

And also: http://whatyouseewhenyoudie.ytmnd.com/

Ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0