Värna

Anlände till Östergötland igår, och befinner mig alltså för tillfället hemma i Värna! Sover för tillfället i gästrummet då jag till mammas stora besvikelse inte riktigt tycker mitt rum är helt mysigt. Detta kommer hon uppenbarligen göra allt som står i hennes makt för att förändra. xD Pyret är inne lite mer när det börjar bli kallt nu, så hinner umgås i alla fall lite mera med henne. En mer social katt är Tusse, Anna Ks katt, som jag fick hälsa på idag! :'D (Tusse äääälskar mig).

Hängde med mamma idag, först när hon spelade på invigningen av det "nya" torget i Åtvid, sen på hennes jobb. Fick alltså besöka min låg/mellanstadieskola, vilket var... nostalgiskt! Jag är... hm, 19 nu, så det var typ sju år sen sist. Det var dock inte tillräckligt mysigt och nostalgiskt för att jag skulle vilja stanna med ungar som ville att jag skulle rita tomtar till dom i fem timmar, så jag drog ut och hittade en viss Anna som jag förföljde hem! Vi har inte förändrats mycket, aight? XD

Sen har jag tagit det lugnt. Ätit och sett på TV. Vilket jag ju inte gör så mycket hemma i Uppsala. XD (I alla fall inte ser på TV.) Chokladpudding.

Inte allt för innehållsrikt blogginlägg idag, men så gåre ibland! Ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0